Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Carol James (1943- )
(1)
Czerwiakowska Ewa (1955- )
(1)
Duhigg Charles (1974- )
(1)
Fontaine Claire
(1)
Fontaine Mia
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Pless-Damm Ursula (1919- ). Droga w nieznane
(1)
Plüschke Helene Emma Martha (1909-1981). Dziennik śląski
(1)
Rabsztyn Magdalena
(1)
Schwerin Esther von (1904-1985). Ucieczka z Prus Wschodnich
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Decyzje
(1)
Fontaine, Claire
(1)
Fontaine, Mia
(1)
Kobieta
(1)
Matki i córki
(1)
Nawyki
(1)
Niemcy za granicą
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Pless-Damm, Ursula (1919- )
(1)
Plüschke, Helene Emma Martha (1909-1981)
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Prakseologia
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Schwerin, Esther von (1904-1985)
(1)
Wysiedlanie
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Literatura podróżnicza amerykańska
(1)
Pamiętniki niemieckie
(1)
Powieśc kryminalna
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. [Wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(100) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej